loading...
بزرگ ترین سایت پرورش پرندگان اصیل-لاری _ lary aseel
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جمشیداززاهدان در تاریخ 1391/11/26 و 10:27 دقیقه ارسال شده است

سلام داوودعزیزخوبی داداش ناراحت شدم نه ازاینکه یه خروس مرده ازاین ناراحتم که ازدوستی ناروخوردی که سرش قسم میخوردی به قول داریوش برنارفیقان شرم بادشکلک
پاسخ : سلام. واقعا شرم باد......

این نظر توسط داوود در تاریخ 1391/11/23 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش داوود داداش این عکسو برداردیگه بنده خدا به اشتباه خودش پی برده الانم خیلی شرمنده هیت گناه داره من داداش که در جریان این حیوان هستم برای منم پیش امده ولی چه کار میشه کرد کسی که متوجه نشه فایدی نداره یه سری هم به من بزن فعلا

این نظر توسط عادل در تاریخ 1391/11/20 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش حیف شد حیون زیبایی بود ولی اون کسی که حیوون اشغال به مردم بده و از اعتماد مردم سوء استفاده کنه نه از رفتن آبروش میترسه نه ناموس پرسته چون بعدن طرف که بفهمه هم آبروشو میبره هم صدتا فوش نثارش میکنه
پاسخ : سلام داداش. آره داداش این چیزا براش مهم نیست......

این نظر توسط کمال در تاریخ 1391/11/20 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

باسلام
داداش حیونات حرف ندارن من واسه اصلاح نزاد دنبال یه خروس تایلندی اصل میگردم خیلی هم گشتم ولی پیدا نشد. اگر احیانا داری یا سراغ داری یه اطلاعی بده
پاسخ : سلام. خیلی ممنون. فکر نکنم کسی داشته باشه تو ایران... من شنیدم 7سال پیش آقای جباری وارد کردن.... ولی دقیق نمی دونم.

این نظر توسط ممد در تاریخ 1391/11/20 و 1:41 دقیقه ارسال شده است

ماكوچيكتيم
شپش پدر حيوونو درمياره بايد سريع درمان شه خودت اوستايي ديگه
اشكال نداره داداش بهترشو گير مياري

این نظر توسط ممد در تاریخ 1391/11/20 و 0:48 دقیقه ارسال شده است

نوكرتم داداش من خودم زياد به سايتت سر ميزنم مطالب بيستي داري ديگه شرمنده از دستمون فقط يه نظر بر مياد ديگه
سر قصه ي نارو خوردنم ميدونم داداش چي ميگي حق داري
به به بچه هاي زاهدانم همه چشم ماهستن
كوچيكتم بچه تهرونه
داداش بابت اون قضيه ي شپش هم يه راهي داري جوابم ميده من خودم امتحان كردم
شما برو مغازه پرنده فروشهاي تزييني ازينايي كه طوطيو مرغ عشقو ازينا ميفروشن
اسپري كاوالير بگير بزن به حيوونات
من رنگ بنفششو گرفتم جواب داد بهم تاثير فوق العاده اي داره
فقط حواست باشه دو سه تا پيس بيشتر نزني كه حيوونو مسموم ميكنه
خلاصه موفق باشي داداش
پاسخ : مرسی داداش. این سایت متعلق به خودته. اگه خواستی عکسه حیووناتو میذارم تو سایت.... تعارف نکنی...ما هم فقط همین نظرو می خواییم. من چندین بار گفتم به همه .به واسطه این سایت چندین دوست 6پیدا کردم. بندرعباس،ساری،گنبد،میاندوآب،نقده ....و تهران هم یه 2-3 تا رفیق با مرام و لوتی داریم...
داداش میدونم راه درمانش چیه... 1دونه شپش تو حیوونام باشه سایشو می زنم شکلک ولی اینو تضمینی گرفتم مثلا. اصلا دقت نکردم... شپش پدر حیوون رو در آورده یود. اونقدر خونش رو مکیده بودند (خیلی خیلی بودن وقتی متوجه شدم) که حیوون بدبخت ضعیف و ناتوان شده بود. 3کیلو وزن کم کرد. در آخر هم به خاطر بیماری عفونی مرد...

این نظر توسط سعید در تاریخ 1391/11/19 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش خیلی ناراحت شدم انشاالله خدا بهترش رو بهت بده
پاسخ : سلام سعید جان. خیلی ممنون

این نظر توسط ممد در تاریخ 1391/11/19 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

اخ داداش به مولا خيلي ناراحت شدم اخه خدايي حيوون تاپو بيستي بود خودم عكسشو سيو كرده بودم تو كامپيوترم ازش خوشم ميومد ناراحت شدم
اشكال نداره داداش ايشالا بهترش مياد دستت
اقايي ورورك چيه متوجه نشدم؟
منظور شما همون شپشو جونوراي ريزه تو تن حيووناس؟
راستي داداش شما بچه كجايي؟
خلاصه كه ايشالا كولت پربركت باشه بهتر ازيناش برات بياد ديگه يادت برن حيووناي از دست رفترو
پاسخ : سلام داداش. خیلی ممنون. بخدا نظر شما دوستان اصن حاله آدمو خوب میکنه.. امیدوار میشه آدم. به مولا من بیشتر به خاطر نارو خوردن از دوست چندین ساله ناراحتم تا مردن این خروس.....
محمد داداش،من بچه زاهدانم و شرمنده این کلمه رو به زبان محلی نوشتم. آره همون شپشک...
در نهایت باز هم دستت درد نکنه نظر دادی.....

این نظر توسط mgh در تاریخ 1391/11/19 و 0:21 دقیقه ارسال شده است

ماشالله حیوونات عالین-این خروسم فدای سرت که مرد ولی تجربه خوبی برات شد-وطرف مقابلتو خوب شناختی-اگه میشه عکسای بیشتری از جوجه های توپت بذار- نوکرتmghشکلکشکلکشکلک
پاسخ : فدا داداش مجتبی
چی بگم دیگه. خودت همه چیو می دونی....چشم. همه متعلق به خودته... شما امر بفرما حتما...

این نظر توسط محمد در تاریخ 1391/11/18 و 2:17 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش دمت گرم حيووناي بيستي داري
اقا اين عكس پايينيه چيه داستانش؟
تو گرو طلف شده؟
پاسخ : سلام. قربانت داداش. قابل نداره
دادا همون توضیحی که در مورد اعتماد به هر کس و خرید نکردن از افراد دلال و ....جریان اینه. وقتی این حیوون رسید دستم کلا دنده عقب میرفت!!!!!؟ 2-3 هفته که گذشت متوجه شدم بدن حیوون ضعیف شده کلا و لاغره لاغر..... از خونه صاحاب قبلیش یه دنیا ورورک داشت که من اصلا متوجه نشدم..... دیگه از ضعف بدنی گرفته تا داشتن هزار بیماری قبلی و یک سری مثال دیگه که اصلا نمی خوام بگم تو رفاقت چه بلایی سره من و این حیوون بدبخت آوردن...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
.
درباره ما
داوود هستم,ساکن زاهدان و هدف از ایجاد این وب آشنایی با دوستان است. شماره تماس بنده : 09307030027 دوستان به پیامک پاسخ نمیدهم. با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با جنگاندن این حیوان اصیل موافق هستید (با اینکه حرام است)؟
    این وبسایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    حرف حق
    میدان زدن یک خروس دلیلی بر با اصالت بودن آن نیست.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 431
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1176
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 427
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1,558
  • بازدید سال : 9,113
  • بازدید کلی : 1,091,663